مصاحبه آرشیو خبر ها
متن كامل كنفرانس خبری دنیلو

متن كامل كنفرانس خبری دنیلو

 

کنفرانس خبری دنیلو در حالي ديروز برگزار شد که مهم‌ترین سؤال خبرنگاران در مورد نقش رونالدو و ساندرو در پیوستنش به یوونتوس بود. در این نشست مطبوعاتی مدافع تازه پیوسته به بانوی پیر رو در روی خبرنگاران به پرسش‌های آنان راجع به نحوه بازی در یووه، حضور در تیم ملی برزیل، شهر تورین و علت انتخاب شماره 13 پاسخ داد.

 

از بودن در جمع یوونتوسی‌ها بسیار خوشحالم و از همه آنها بابت استقبال گرم‌شان تشكر می‌كنم.
قطعاً با الکس ساندرو در طول مذاکرات صحبت می‌کردم و او نکات ارزشمندی راجع به فلسفه و طرز کاری که در این باشگاه حاکم است به من گفت. الکس ساندرو از اشخاص مهم زندگی من است و عمر دوستی ما بیش از ده سال است، در نتیجه بدیهی است که برای آمدن به یوونتوس به من کمک کرد.
درست است که در گذشته نیز صحبت‌های درباره پیوستنم به یووه مطرح می‌شد، اما به نظرم در درست‌ترین زمان به اینجا آمدم.
هر مدافع راستی دنی آلوز را الگوی خود قرار می‌دهد و این فقط مختص بازیکنان برزیلی نیست. او کسی بود که واقعاً به تیم و هم تیمی‌های خود انگیزه می‌داد. او همه چیز را در فوتبال به دست آورد و امیدوارم به همراه ساندرو و کاستا بتوانیم تأثیر مثبت برزیلی خود را به تیم تزریق کنیم. 
به سبک بازی ساری علاقه‌مند هستم و فکر نمی‌کنم برای هماهنگ کردن خودم با فلسفه فوتبالی ساری مشکلی داشته باشم. می‌دانم که پست‌های دفاعی در ایتالیا از اهمیت زیادی برخوردار هستند و با وجود اینکه در سن 28 سالگی هستم برای یادگیری و تبدیل شدن به یک بازیکن بهتر انگیزه زیادی دارم. 

 

 

ساری از من خواسته تا در عین اینکه مراقب خط دفاعی هستم، آزادانه بازی کنم و تمام توانایی خود را برای حرکت به سمت فاز تهاجمی به کار بگیرم. او دوست دارد کنترل و مالکیت بازی را در اختیار داشته باشیم و زمانی که در منچستر سیتی بودم و مقابل چلسی بازی می‌کردم با این سبک بازی او روبه‌رو شدم. من هر روز آماده یادگیری و پیشرفت هستم. 
برای یک بازیکن هر لحظه دارای ارزش است. چراکه هر لحظه می‌تواند در ساختن شما به عنوان یک بازیکن تأثیرگذار باشد. در چهار سال گذشته نتوانستم آنطور که می‌خواهم بازی کنم و لحظات زیادی را از دست دادم اما بودن در یوونتوس به من کمک می‌کند ذهنیت درستی داشته باشم و به آمادگی برسم. 
با رونالدو راجع به لباس شماره 7 شوخی می‌کردیم و من گفتم شماره 7 را می‌خواهم اما از قبل این شماره گرفته شده (خنده). او به گرمی و با لبخند به من خوشامد گفت و تأکید کرد که به باشگاه بزرگی پیوستم. او در مورد باشگاه با من صحبت کرد و گفت بودن در یوونتوس مثل بودن در یک خانواده بزرگ است و این برای من بسیار جذاب بود. رونالدو اذعان کرد ما هرآنچه برای خوشحال بودن لازم داریم در تورین مهیاست و می‌توانی این میزان از رضایت را اینجا ببینی. بازی کردن در کنار ستاره‌هایی در سطح رونالدو انگیزه مضاعفی به‌همراه دارد. 
در نهایت من لباس شماره 13 را انتخاب کردم. به علم عدد شناسی اعتقاد دارم و می‌دانم که شماره 13 به‌معنای حرکت به سوی چیزهای جدید است. 

 

 

در كوپا آمه‌ریكا حضور نداشتم چون در ماه‌های اخیر خیلی کم بازی کرده بودم. همیشه مهم‌ترین هدفم این است که تا جایی که امکان دارد بازی کنم و امیدوارم در جام‌جهانی بعدی در کنار تیم ملی برزیل باشم. 
می‌دانم که لیگ قهرمانان هدف بسیاری از باشگاه‌های بزرگ است. اما هدف ما باید این باشد که تمام بازی‌ها را با یک نگرش و تمرکز انجام دهیم. هرگز تیم برنده‌ای را ندیدم که در رویاروی با تیم‌های مختلف نگرش متفاوتی داشته باشد. 
هر مربی شیوه بازی مختص به خود را دارد. گواردیولا و ساری هر دو دیدگاه‌های تکنیکی فوق‌العاده‌ای دارند و برای هر دو کنترل و سرعت بازی خیلی مهم است. نکته کلیدی هر مربی نحوه مواجهه او با تیم است و ساری در این خصوص عالی عمل می‌کند و حقیقتاً به او علاقه دارم.
هنوز فرصت نکردم با شهر تورین آشنا شوم و فقط یکشنبه کمی پیاده‌روی کردم. هوا در تورین فوق‌العاده است و فکر می‌کنم به‌راحتی به همراه خانواده‌ام بتوانیم با شرایط این شهر منطبق شویم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: